Katalonya'ya Selam
Katalonya'ya Selam

george orwell

I
ilkeryus

22.06.2017

10/10

Harika bir anlatım, edebiyat keyfi, tarihe tanıklık... Yine aynı savaşanların ve sivil halkın dramları... Yine aynı ideoloji uğruna yalan dolan, iftira, çarpıtma... Yine aynı kan, gözyaşı, yokluk, açlık, sefillik... Yine aynı hiç uğruna harcanan hayatlar, giden canlar, yıkılan ülkeler... Bir kez daha, iyi ki bu dünyadan geçmişsin George Orwell... Bu kez her zamankinden yakın hissettim kendimi sana...

Baskı: Katalonya'ya Selam