Aspidistra
Aspidistra

george orwell

A
aylin70

14.10.2012

8/10

Eser 10'u hak ediyor aslında. Konu çok akıcı ve çok güzel işlenmiş. Ama Gordon'un yaşadığı hayat çok kasvetli, zaman zaman boğulduğumu hissetim. Kapitalizme karşı olmak, para-yasasına direnmek!! Herkes biraz karşı değilmi aslında para yasasına ama direnmenin bir yolu var mı?? *Yeniden doğabilmek için ölmemiz gerek.. *Yukselmektense batmak iyidir. Aşağı doğru hayaletler krallığına, utanç, çaba, edep ve nezaketin bulunmadığı gölgeler dünyasına! ... Ama gariptir, batmak coğu kez yükselmekten zordur..

Baskı: Aspidistra