I
inci16

01.06.2018

4/10

Açıkçası çok severek okudum heyecanlıydı kurgu çok iyiydi, ama sanki o kadar çok yorum okuduktan sonra biraz beklentilerimin altında kaldı gbi. yine de seriye devam bakalım.

Baskı: Dikenler ve Güller Sarayı (A Court of Thorns and Roses, #1)