Veda
Veda

ayşe kulin

C
certolek

06.04.2015

7/10

beğenerek okuduğum bir kitaptı. yazar derin karakter tahlillerine, uzun tasvirlere girmemiş ama okuyucunun ilgisini sürekli üzerinde tutmayı başarmış bence. http://herkitapayribirdunyadir.blogspot.com.tr/2015/03/veda-ayse-kulin.html

Baskı: Veda