ayşe kulin
06.04.2015
beğenerek okuduğum bir kitaptı. yazar derin karakter tahlillerine, uzun tasvirlere girmemiş ama okuyucunun ilgisini sürekli üzerinde tutmayı başarmış bence. http://herkitapayribirdunyadir.blogspot.com.tr/2015/03/veda-ayse-kulin.html
Baskı: Veda