L
Leilae

01.08.2016

5/10

Çok severek aldığım fakat sonradan bir türlü okuyamadığım kitaptır malesef.. Kitabın dili biraz ağır çok fazla ayrıntı detay beni yordu.. Orhan Pamuk'u severim ama bu kitap...

Baskı: Kafamda Bir Tuhaflık