orhan pamuk
20.04.2016
İlk okuduğum kitabı idi; önyargı, tereddütle yaklaştım. Doyasıya okunacak bir roman. Kitabın önsözünde, bu adama haksızlık yapıldığını düşündüm. Siyasetten, yoksulluğa, aşkta kadar her şey mevcut. Tavsiyem midir? Tavsiyemdir!
Baskı: Kafamda Bir Tuhaflık