T
tbpkgr

20.04.2016

9/10

İlk okuduğum kitabı idi; önyargı, tereddütle yaklaştım. Doyasıya okunacak bir roman. Kitabın önsözünde, bu adama haksızlık yapıldığını düşündüm. Siyasetten, yoksulluğa, aşkta kadar her şey mevcut. Tavsiyem midir? Tavsiyemdir!

Baskı: Kafamda Bir Tuhaflık