Olduğu Kadar Güzeldik
Olduğu Kadar Güzeldik

mahir ünsal eriş

Ü
Üftade

25.10.2015

10/10

Bu kitabı çok sevmiş ve bitmesin diye gıdım gıdım okumuştum :) Çok akıcı, sıcak ve bizden hikayelerle insanı mutlu eden bir kitap. Sanki Yeşilçam'dan sahneler, sanki Adile Naşit'le Münir Özkul film çekmişler tadında. O kadar hoş. Yanına çekirdek falan alın böyle samimi samimi, sevimli sevimli okuyun. -İçinde geçen küfürler bile çok yakışmış bu kitaba :D-

Baskı: Olduğu Kadar Güzeldik