Antabus
Antabus

seray şahiner

T
Tsigalko

01.11.2016

10/10

Harika bir kitaptı. Çok hüzünlü başladığını düşümsem de ilerleyen sayfalar da işin içine eğlence de girdi. Aslında trajilomik şeyler. Bütün kadın arkadaşların okuması gereken bir eser diye düşünüyorum. Bir solukta okudum.

Baskı: Antabus