
Ölüm Sessiz Geldi
agatha christie
D
denizeliklim
23.07.2014
6/10
Agatha külliyatının başlangıcıdır.Çok güzel bir kitaptı ama keşke yazar katili bu kadar saklamasaydı ve bize biraz daha elle tutulur ipucular verseydi.
Baskı: Ölüm Sessiz Geldi

agatha christie
23.07.2014
Agatha külliyatının başlangıcıdır.Çok güzel bir kitaptı ama keşke yazar katili bu kadar saklamasaydı ve bize biraz daha elle tutulur ipucular verseydi.
Baskı: Ölüm Sessiz Geldi