
Kumarbaz
fyodor mihailoviç dostoyevski
10/10
Evet bu kitapla birlikte okuma şenliğinin 30. kategorisini bitirmiş bulunmaktayım (: E bir yerden başlamak lazımdı (: Ben kitabı çok sevdim ya. Çok yargılamayın lütfen beni ama ilk kez DOSTOYEVSKI okuyorum (: Karakterler... Bilemiyorum çok yakın geldi.. Kitap bitsin istemedim bir türlü. Klasiklere karşı ön yargılıydım ve sanırım bundan kurtuldum (: Her karakterin kendine has özellikleri kendi hayatları vardı (: Ve hepsinin rolü çok büyüktü kitapta.. Bu arada yazarımız ırkçı ha (: Bayağı belli ediyor bunu :D Kumarın insan hayatındaki etkisini anlatıyor kitap ve okumayan varsa okumasını öneririm (:
Baskı: Kumarbaz