S
smtrkl_

03.12.2018

10/10

Kitabı bitirdikten sonra ATATÜRK'ÜN bitmiş bir ülkeyi nasıl ayağa kaldırdığını,neler yaptığını düşündüm. ATATÜRK'e olan hayranlığım bir kat daha arttı. Finler; Bataklık olan ülkelerini nasıl cennete çevirdilerse, bizim ülkemizi yönetenler de Cennet olan ülkeyi bataklığa çeviriyor. Malesef gelecek adına çok kaygılıyım.

Baskı: Beyaz Zambaklar Ülkesinde