M
mevra

02.03.2015

9/10

Yazılanların bu kadar doğru olması ne kadar acı.Kalemine sağlık yine vurmuşsun acı gerçekleri yüzümüze..

Baskı: Beraber Yürüttük Biz Bu Yollarda