S
shanga

19.02.2015

10/10

Ülkesini tanımak için çocuğumun,torunumun,torunumun çocuğunun dahi okuması gereken bir kitap... insanlık namına 1 dönemde 1000 sene nasıl geriye gidilir'in anlatıldığı bir başyapıt !

Baskı: Beraber Yürüttük Biz Bu Yollarda