E
efendi zibidi

04.03.2016

4/10

Anlatımı oldukça kötü buldum. Her cümle aynı zaman kipiyle bitince akışı olumsuz manada etkliyor. Hiç sevmedim.

Baskı: Sevgili Arsız Ölüm