M
meruya

04.12.2017

8/10

İç karartıcı bir kitaptı mekanlar ve konular itibariyle ama beni saran keyifle okuduğum bir kitap olmuştu. Peyami Safa betimleme ve durum yoğunluklu yazsa da beni sıkmamıştı güzel ilerlemişti.

Baskı: Dokuzuncu Hariciye Koğuşu