D
debris

22.02.2017

10/10

"Vadideki zambak"ı hatırlattı bana.çok ötelediğim bir kitaptı keşke daha önce başlasaydım.Tavsiye ederim.

Baskı: Dokuzuncu Hariciye Koğuşu