
Kış Bahçesi
kristin hannah
10/10
ağlamamak için kendimi tuttuğum kitaplar olmuştu ama bunda kendimi tutamadım leoya çok üzüldüm sanırım anne olmamdan da kaynaklı içim yandı, gözümde aynen canlandırdım başları biraz sıkıcıydı ama yarıdan sonrası çok başarılıydı kesinlikle okumanızı tavsiye ederim
Baskı: Kış Bahçesi