
Vadideki Zambak
honoré de balzac, doğan hızlan, aisopos
7/10
Okumakta zorlandığım kitaplardan biriydi diyebilirim.Ama sonunda bitirmeyi başardım.Toplamda 3-4 günü buldu.Klasikleşmiş bir eser ama bende beklediğim etkiyi yaratmadı.Karmaşık derin ve oldukça zorlayıcı bir kitap.İnsanların bazen ulaşamayacağı şeylere,körü körüne bağlanmasını anlatıyor.Acı verici aşk öyküleri sevenler için ideal bir kitap.
Baskı: Vadideki Zambak