
Rüzgar Gibi Geçti
margaret mitchell
P
pamk-sekeer
09.02.2014
9/10
Kitap kesinlikle bir başyapıt olduğunu belli ediyor.Fakat kitabın sonundaki yarım kalmışlık insanı sinir ediyor açıkçası.Uzun uzadıya yapılan tasvirler,açıklamalarda cabası.Rhett karakterine bayıldım.Geri kalan yorumlarım; http://pamuk-sekeer.blogspot.com.tr/2014/02/ne-okudum-ruzgar-gibi-gecti.html
Baskı: Rüzgar Gibi Geçti