I
ilkayozgur

03.05.2015

7/10

Yorumun tamamı : http://fairytaleess.blogspot.com.tr/2015/05/the-100-kitap-yorumu.html Genel itibariyle kitabı sevdim. Bir kere konusu özgündü ve bu benim için çok önemli. Bazı bölümler daha detaylı anlatılabilirdi. Normalde fazla detay akıcılığı olumsuz etkiler ama bu kitapta daha hoş olurdu gibime geliyor ama yine de sevdim. Distopik kitaplar okumayı seviyorsanız bir şans verebilirsiniz derim.

Baskı: The 100 (The Hundred #1)