C
cisemm

11.07.2014

9/10

Kesinlikle çok güzel bir kitaptı. Bu ejderler çok şeker ya :D Briec ve Talaith aşkı çok şekerdi. Briec'in kibirli halleri, Talaith ile kavgaları falan hepsi çok eğlenceliydi. Bu kitaptan sonra artık 6. kitabı cidden merak ediyorum çünkü o burada tanıştığımız Talaith'in deli dolu patavatsız kızı Izzy ile mavi saçlı sevimli uyumlu ejder kardeş Eibhear arasında neler olacağını öğrendiğimiz kitap olacak. Kısacası güzeldi,eğlenceliydi ,tavsiye edilir.

Baskı: Ejderin Arzusu (Ejderha Serisi 2)