R
ranaelmas

03.11.2015

8/10

Konusu güzel, dil akıcı, yüreğe dokunan bir hikaye. Sonunu tahmin ettiğin halde okutturan bir kitaptı fakat mutlaka okunmalı, muhteşem gibi yorum yapamayacağım. Dipnot: Neredeyse her diyalogda geçen "tatlım" kelimesi gözüme fazla battı.

Baskı: Böğürtlen Kışı