N
nesnell

04.07.2015

10/10

Sabah başladım akşam bitirdim.Mesleğim kitapçılık olduğundan dolayı acayip bir keyifle okudum .Tek sıkıntım keşke yayınevi orijinal adıyla yayınlasaymış.Elveda Haziran nedir ya çok kızdım

Baskı: Elveda Haziran