L
LuLu

28.11.2014

8/10

Mükemmel bir eser,soluksuz okudum.Olduğu kişiye rağmen,yaşadıklarına rağmen pes etmeyen christy brown'a hayranlık duydum.Onun yerinde ben olsaydım öyle güçlü olabilir miydim diye düşünüyorum

Baskı: Sol Ayağım (Sol Ayağım, #1)