T
tseda

31.12.2025

10/10

Ben çok beğendim. Eksi sözlükte olumsuz yorumlar biraz tereddüt etmeme neden oldu ama iyi ki okumusum diyorum. Ben de bu işi yapıyorum bu nedenle de çok sevmiş olabilirim ama dil ve hikayeler çok güzeldi.

Baskı: Belki de Biriyle Konuşmalısın