jane green
23.10.2011
Sanirim yazarin diger okudugum kitaplarini daha cok sevmistim..Kitapta Kit ,Tracy,Charlie,Edie 'ın arkadaslıkları ve Kıt 'ın hayatının bosandıktan sonrakı donemı yazarın her romanında oldugu gıbı akıcı ve eglendırıcı bır dılle anlatılmıs
Baskı: Cuma Kızı