kristan higgins
25.10.2011
bayıldım..çok beğendimm...harika bir kitap .... karakterler çok eğlenceli ve güçlü...özellikle köpeğimiz COCO tam yemelik :))) mutlaka okuyun
Baskı: Geç Gelen Mutluluk