patricia k. azeltine
09.08.2011
Beyaz dizi tadında bir romancıktı:)Güzeldi.Beyaz dizi okuyan biri olarak beğendim.İçerik hakkında ekstra yazacak birşeyim yok zaten tanıtımda ne var ne yok anlatmış neredeyse:)
Baskı: Aşkın Büyüsü