B
Buk@

04.07.2011

2/10

Çok sıkıcıydı.Ne umutlarda başlamıştım ama bitirene kadar canım çıktı.Hiç tavsiye etmem.

Baskı: Ölümsüz (Ölümsüz Üçlemesi, #1)