tanja heitmann
04.07.2011
Çok sıkıcıydı.Ne umutlarda başlamıştım ama bitirene kadar canım çıktı.Hiç tavsiye etmem.
Baskı: Ölümsüz (Ölümsüz Üçlemesi, #1)