B
Buk@

29.07.2011

8/10

İlk olarak çok beğenerek okuduğumu söyleyeyimFantastik kitaptan çok historical'a bir kayma olmuş gibiArada da vampirler druidler olmasa al sana historical diyeceğim yaniBu seriye zaten bayılıyorum ama hiçbiri ilk kitabın yerini tutmadıBende ki beğeni sıralaması 1-3-2 şeklinde Konudan biraz bahsedeyimNell lanetli olduğuna inan kızımızGeleceği görüyor.Yaşadığı kasabadan da başına gelen olaylar yüzünden ayrılıp mürebbiye olarak çalışmaya başlıyor.Mürebbiyeliğini yaptığı çocukla beraber bir gemi yolculuğunda yakışıklı prensimiz Mikhaile ile yolları kesişiveriyor Mikhail ise bazı vampirlerin kutsanmışları ve onların çocuklarını öldürmek istemesi üzerine kızkardeşi ve kuzeninin çocuklarını alıp güvenli bir yere götürmek üzere bir gemi yolcuğuna çıkıyorlar ve burada da saldırıya uğrayacaken Nell sayesinde kurtuluyorlar. baştan sona sürükleyici bir kitap.Özellikle sonu daha da sürükleyiciNell çok egzantirik bir kişilikSöylediği o tuhaf laflara bayıldım Kleopatranın koca burnu İsanın ayağı Da Vinci'nin sakalı ve daha neler neler Okumanızı tavsiye ederim ben çok beğenerek okudumBundan sonra kimin hikayesinin anlatılacağınıda çok merak etmekteyim

Baskı: Fırtınadan Sonra