
Asteriks ve Normanlar
rene goscinny
9/10
Okuduğum en eğlenceli serüvenlerden biri. Özellikle "isim hadisesi" görülmeye değer. Asteriks: "Hahaha! Vikinglerin isimlerini bir duymanız gerek. Hepsi aynı heceyle bitiyor; Olaf, Boşlaf, Şlaf..." Şef: "Hahaha! Hopdediks, Büyüfiks, Kakafoniks... Şunu duydunuz mu?"
Baskı: Asteriks ve Normanlar