
Ölüm Peygamberi
alein kentigerna
6/10
Son bölüm olmasaydı iyiydi ama... Güzel tarihi bir polisiye diye başlıyorsunuz hatta arada gizemleri merak ederek ilerliyorsunuz tam trajik sona bağlanacak derken kitap fantastiğe bağlıyor:) Yazarı ilk denememdi sanırım son olacak. Final itibariye hayal kırıklığı oldu ama son bölümü okumazsanız fena değildi.
Baskı: Ölüm Peygamberi