sherrilyn kenyon
16.12.2011
bayıldım kitaba..seriyi uzun zamandır bekliyorduk ve beklediğime değdi kesinlikle :) kapağı...çevirisi..herşeyi süperdi...Julian ve Grace hangisini daha çok sevdim karar veremedim :) kesinlikle okunmalı
Baskı: Aşk Kölesi (The Dark-Hunterverse, #0.5)