gülten dayıoğlu
13.07.2011
Kitabın ortalarına doğru güzel bir anlatımı vardı ama sonlarına doğru biraz sıkılmıştım. Okuyalı çok oldu ama hala hatırlıyorum.
Baskı: Ölümsüz Ece