victoria alexander
11.07.2011
2. kitap kadar olmada iyi bir kitaptı okurken hiç sıkılmadım diyebilirim ama ilk kitaptan hiç tad almamıştııım bu yüzdeeen bu serinin 2. ve 3. kitapalrını tavsiye ederiiim (:
Baskı: Adın Bende Saklı (Last Man Standing, #3)