
İmago
ısabel abedi
K
Kanashii Uchiha
29.04.2012
6/10
Hafta sonunda çeşni olabilecek,rahat okunan bir anlatım tarzına sahip; kurgudan yüksek şeyler beklememek gerekmekle birlikte mükemmel diyemeyeceğim.Sade bir tarzı var ve ilerliyor.Kimi yerlerde yazar uzun bilgiler vererek e hadi ama dedırtsede çok uzun sürmüyor Bu durum yıne akışa kapılık merakınızı sürdürebiliyorsunuz.Fakat yıne de orta halli olduğunu belirtmeden geçmemekte fayda var.
Baskı: İmago