S
salossh

15.05.2011

10/10

diyebileceğim tek şey 1.kitabı olan evrenden torpilim var ı hemen alıp okumak istediğim olur sanırım.mutlu olmak ve hayallerine ulaşmak isteyenler kesinlikle okumalı bence.önce 1.kitabını okuyup sonra buna başlamak daha iyi olur

Baskı: Benim Kitabımın Adı