
Bir Dinozorun Gezileri
mina urgan, mîna urgan
K
kücükkarabalık
25.01.2013
10/10
Yine muhteşem bir dil.Bu kadar sıcak,bu kadar insan bu kadınla tanışamadığıma hayıflanmıyor değilim.Ne mutlu dinozor olabilene dedirtiyor.Keşke anılar,gezilere bir üçüncü kitabı da eklemiş olsaydı. Kitabın son sözü de ayrıca düşünülmesi gereken bir bölüm.Geride kalanlara selam olsun...
Baskı: Bir Dinozorun Gezileri