Cadı
Cadı

oylum yılmaz

B
bender

18.03.2012

2/10

Öf sonunda bitirdim.Yazara saygızlık etmek istemem ama başarısız bir kitap.Okuduğum en kötü kitaplardan biri diyebilirim.

Baskı: Cadı