
Aşkta İlk Çeyrek (Chicago Stars, #1)
susan elizabeth phillips
10/10
Yazarın okuduğum ilk kitabı ve çok beğendim :) Phoebe için çok üzüldüm Ve onu belki yaşadıkları yüzünden çok ama çok sevdim . Dan her insanın (kadının) hayatında olmasını isteyeceği bir erkek . Reed ise tam bir pislik . Cinsellik açısından kesinlikle +18 hatta 20
Baskı: Aşkta İlk Çeyrek (Chicago Stars, #1)