Seviştikten On Dakika Sonra
Seviştikten On Dakika Sonra

christine kerdellant

C
Canan

20.03.2012

3/10

Marianne'nin arayışını okuyoruz anlayacağınız..Kitap iyi hoştuda tarzını sevemedim..ne bileyim kızımızın düşüncelerinin yer almasının yanı sıra sıkça parantez içlerindeki düşüncelerede maruz kalıyoruz..Philippe ile araları iyiydi..kızımız çekimde hissetmişti lakin evlenme teklifi alınca bi tuhaf oldu..nedense!O ummadığı yerde aşkı bulmasıda bi tuhaftı..tamam bulduda..nasıl buldu..Sonu ise ayrı bi garipti..Erkek kahramanımız kızı başkasıyla yakaladığını düşünüyor ve açıklama beklemeksizin gidiyor..Sonra kızımız ah vah derkene geri dönüyor hadi başlayalım diyip bitiriyorlar..sinir oluyorum bu tip bitişlere..kısacası okumasanızda olur sanki ;) hoş o kadarda kötü değildi..düşünceden ziyade diyologlara ağırlık verselerdi belki severdim =)

Baskı: Seviştikten On Dakika Sonra