N
nevrotikkk

21.03.2012

10/10

Okuduğum ilk tarihi aşk romanın. Bayılmıştım ve annem okumama izin vermiyor diye sabaha kadar hayaller kurmuştum devamında ne olacak diye...

Baskı: Seni Beklerken (Sequel, #2)