İ
İremİvgin.

22.03.2012

10/10

O kadar güzeldi, o kadar eğlenceliydi ki. Büyük bir keyifle okundu. :) Zorlu karakteri o kadar eğlenceli ki hani kitabı okurken yüzünüzde tebessüm olmadan olmuyor. :) Zeynep ; Tam bir işkolik. Aslında bu yönünü o kadar çok beğendim kii. Hep özenmişimdir öyle insanlara. :) Kitabın ilk başlangıcında dedim Buseyle iyi geçinemez bence Zeynep. Ama harika ikiliydiler bana göre. :) Kaan konusu beni çok çok şaşırttı. Çok hoş bir sürpriz oldu. :) Vefa Enver'in ilk okuduğum kitabıydı ve kesinlikle son olmayacak. :) Hayran oldum diyebilirim.. Kalemine,olayları anlatış tarzına.. :) İyiki okuma fırsatım oldu. :)

Baskı: Beni Buna Zorlama