
Kaza Kurşunu
sandra brown
10/10
Yazarın en güzel romanlarından idi bence..Bitireseye kadar elimden bırakamadım.. Şimdiye kadar yazarın okuduğum en güzel eserlerinden di diyebilirm..Hikayede aşk,macera,tutku,cinayet her şey vardı..Bir an kendimi sanki Sidney Sheldon kitaplarından birini okuyorum sandım
Baskı: Kaza Kurşunu