Kaza Kurşunu
Kaza Kurşunu

sandra brown

H
hulyami

23.03.2012

10/10

Yazarın en güzel romanlarından idi bence..Bitireseye kadar elimden bırakamadım.. Şimdiye kadar yazarın okuduğum en güzel eserlerinden di diyebilirm..Hikayede aşk,macera,tutku,cinayet her şey vardı..Bir an kendimi sanki Sidney Sheldon kitaplarından birini okuyorum sandım

Baskı: Kaza Kurşunu