K
kitapayraci
26.01.2013
10/10
Ba-yıl-dım!! Morganville Vampirleri Serisinden sonraen beğendiğim 2. vampir kitabı diyebilirim :)
Baskı: Bazı Kızlar Isırır (Chicago Vampirleri Serisi, #1)
26.01.2013
Ba-yıl-dım!! Morganville Vampirleri Serisinden sonraen beğendiğim 2. vampir kitabı diyebilirim :)
Baskı: Bazı Kızlar Isırır (Chicago Vampirleri Serisi, #1)