K
kitapayraci

26.01.2013

10/10

Ba-yıl-dım!! Morganville Vampirleri Serisinden sonraen beğendiğim 2. vampir kitabı diyebilirim :)

Baskı: Bazı Kızlar Isırır (Chicago Vampirleri Serisi, #1)