H
Hikari

30.03.2012

10/10

Çok beğendim harika bir kitaptı.Bir yandan daha uzun olmasını isterdim diğer yandan tam tadında bitti gibi geliyor.Kitaptaki o duygu yoğunlu kelimelerle anlatılamaz.Ummadığın insanlar hiç beklemediğin şeylerle gelebiliyor karşına, umduğun inandığın insansa ne kadar boş bir yanılgıda olduğunu gösteriyor....

Baskı: Seni O Sanmıştım