Ö
ÖyküTansuğ

20.11.2012

7/10

Bu kitap kütüphaneme nerden geldi hiç hatırlamıyorum ama iyiki gelmiş.10 yaşındayken galiba canım sıkıldıkça okurdum.Kesinlikle eğlenceli.

Baskı: İmdat! Ailem Beni Çıldırtıyor!