guy de maupassant
20.03.2015
Sadece duz bir okuma parcasi gibi okudum ki zaten kitapta bundan fazlasini vermiyor. Bunun yani sira kendini okutturabilen bir kitap ta degildi. Cok cok zorlayarak bitirdim. Begenmedim.
Baskı: Serseri Aşklar