juli zeh
12.04.2012
Kurguda zamanlararası geçişler çok güzel yedirilmesine rağmen, gereğinden uzun bir roman olmuş. Sonlara doğru iyice atlaya atlaya okudum. Yine de Leipzig'i de bir dünya gözüyle görmek istiyor insan.
Baskı: Kartallar ve Melekler