As Maça
As Maça

selim çiprut

T
Tilkinin_ini

21.11.2012

7/10

İyiydi ama herkes gibi sonunda ağlama krizlerine girmedim... Bir de anlatım bazı anlarda çok zorlama geldi... Cümleler aceleyle yazılmış gibi... Yine de hikaye samimi ve iyiydi... Okunmalı...

Baskı: As Maça